Snillen spekulerar

Jag har några smarta kompisar, och så har jag "Pålle" (vi kan kalla honom så).

Häromkvällen utspelade sej följande "smarta" resonemang.

Pålle: Det finns en grej som jag har tänkt mycket på.
Jag: Ok. Tell me.
Pålle: Jo, om man klonade sej själv och sedan hade sex med den klonade kopian... Skulle det vara onani, incest eller bara vanligt sex?
Jag: Öh.. Seriöst. Har du funderat mycket på det? Jag tror iaf det faller under "vanligt sex". Men på sätt och vis så är man ju släkt med sej själv...
Pålle: Nä. Jag skulle inte vara släkt med mig själv. Det skulle jag inte. Inte!


Kommentarer
Postat av: "Pålle"

Jag vet att det är mig du menar! Nu får du stryk!

2009-04-06 @ 19:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0