Dag 3, vecka 12


Vaknade på fel sida, fullständigt övertygad om att hela världen är emot mej.
En enda enorm konspiration. Jag är lurad. Oklart hur. Men alla hatar mej. Så är det.

Därför vore det önskvärt om jag fick kräla tillbaka till sängen och ner under täcket och kanske läsa mina böcker om kärlek, empati och utveckling. Jag inbillar mej nämligen att det hjälper mot enorma konspirationer.

Alternativt så vill jag läsa den där boken jag läste när jag var liten, som handlar om arabhingsten Sham och hans ägare. Sham är snabb som vinden och väldigt fin. Han brukar gnägga mjukt när hans ägare kommer in i stallet. Tänk att ha någon som gnäggar mjukt av kärlek när man kommer i närheten. Fatta. Fint som snus.

                                            
                                                   (För tydlighetens skull)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0