Trettioen frågor

Det var ett tag sen, men igår ankom ett sånt där formulär, eller vad man ska kalla det.
Tack (?) Anders. Here is the result from the Sönnsvalljury:

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nope. Den är alltid på, men jag stänger av ljudet ibland.
2. Vem såg dig senast naken? En.. Eeehh.. Låt oss kalla honom "en bekant".
3. Hur såg du ut på högstadiet? Halvlångt stripigt hår, blek, barnslig.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Som Freddie Wadling.
5. Hur var du på dagis? Jag var hos en "dagmamma" och var glad samt överenergisk.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Underbar och förjävlig
7. Har du celluliter? Nänämensan.
8. Biter du på naglarna? Ja. Har inte använt tång el sax, på fingrarna, sen 1975.
9. Har du något handikapp? Synfel. Den mentala biten (räknas det?)...
10. Är du rädd för att få hängbröst? Nä.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? En göbbe. Med vitt skägg.
12. Svär du? Jo jävlar att jag gör.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Ja. Har t o m köpt deras tidning "Vakna" ett par ggr.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? Hur mäter man det? Drar till med 8 eller 6 eller 9...
15. Tror du på utomjordingar? Jorå. Jag träffade ett jävla ufo häromdagen.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Lax i olika former.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Bönor, kikärter.
18. Har du blivit arresterad? Nej, men jag har varit på förhör i två (!!) olika mordfall. Det är sant. Jag var oskyldig. Också sant.
19. Ljuger du? Ibland (men inte ang. mord).
20. Har du kysst en polis? Nope.
21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej. Jag har fördomar om dom. Många.
22. Har du någonting att dölja? Säkert.
23. Vad har du på din nyckelknippa? Bilnyckel, hemnyckel, låsbricka och en bricka med siffran "1" (en påminnelse för att sätta mej själv i första rummet ibland).
24. Är du/har du varit gift? Nej.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Nää.
26. Kan du laga cyklar? Njaa. Beror ju på felet och hur viktigt det är med resultatet.
27. Kan du fixa med bilar? Kan tvätta dom och byta däck.
28. Brukar du köra om? Ja, alltför ofta.
29. Kan du baka bröd? Ja
30. Vet du hur man frostar av en frys? Ja
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Nån nice, typ "Vänner" eller "How I met your mother", men inte "Lost", det verkar skitjobbigt.


Kommentarer
Postat av: kalkyl

Vet du verkligen hur man frostar av en frys?

2009-03-02 @ 11:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0