God has spoken!

Så där ja, nu är jag uppspelt igen.
Tänk vad en liten sovmorgon kan göra. Jag har en s.k "planeringsdag" som sedan ska krönas med en lunch och sedan pricken över i: Vaccinering!

Jag har ägnat halva dagen åt att planera inför min tripp till Gävle, fixa med utlovade idéer/kommentarer och att boka gäster inför julens radioaktiva lustifikation i P4: Rimstugan.

Själva uppspeltheten grundar sej på två faktum:
1. Det var skönt att inte kliva upp 04.10.
2. Jag känner mig lite som Gud när jag får saker att hända.

Jag tänker mej att de viktiga radiocheferna sitter som på nålar och väntar på mina genomtänkta idéer. Vi undrar sååååå vad Magstar tycker och tänker nuförtiden. Han är så briljant, tänker de. Det ska bli thrilling att höra hans alltid så smaaaarta åsikter.

Satsa eller inte satsa, det är frågan. What say you, allsmäktige Magstar?

Så säger de på fikarasten i väntan på mitt arbete.

Mäktigt värre.

Synd bara att de sedan lyder mej så himla sällan.


Kommentarer
Postat av: Micke

Stora tankar. Hoppas det gick bra.

2009-11-24 @ 21:17:15
Postat av: Micke

Stora tankar. Hoppas det gick bra.

2009-11-24 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0