"Saknanden"

Ibland tänker jag på sånt som hänt tidigare i mitt liv. Jag är inte ensam om det.
Idag läste jag en blogg om saknad efter en död mormor och en f.d flickvän.
Jag minns också mina "saknaden".

Det är framförallt ett sånt tillfälle som återkommer.
Jag påminns om vad jag kände. Världen gick vidare som om inget hade hänt och jag minns det bisarra i det. Minns hur jag tänkte.

I takt med att jag hämtade mej minns jag också hur konstigt jag tyckte folk betedde sej. Många bara försvann, och andra tassade runt utan att våga prata med en.

Trots att det är just det man vill att någon ska göra.


Kommentarer
Postat av: Pippi Långstrump

Man måste se de som ser en, inte de som inte ser en!



Jag ser dig <3

2009-11-13 @ 08:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0