That´s life

Ibland så känner jag mej så jävla tjatig. Det mesta jag skriver om är ett ingenting, eller sånt som jag skrivit om hundra gånger förut. Det är därför jag emellanåt inte lyckas uppdatera i den takt jag vill göra det. Ofta landar alltihop i sådant som är helt ointressant för den stora massan. Å andra sidan så är det ju min blogg, om mitt liv, och vad jag väljer att berätta. Det kanske händer för lite?
("den stora massan" var kanske ett storvulet ordval, men men...)

Men sånt är livet. Mitt liv.
Med det inte sagt att jag har tråkigt. Inte alls. Bara ibland.

Jag önskar att jag kunde överraska er allesammans med en eller annan nakenchock, lite knark, vild sex osv, men de dagarna är över, om de ens nånsin funnits.

Det blir sällan rapporter från partyn på galna bögklubbar eller blöta efterfester.

Polska nakendansare. Nope!
Vapenhandlare. Nope!
Viftande knytnävar. Nope!

I´m Sorry.

Istället snor, en liten hund, jobb och soffsittande.

That´s life. Nuförtiden.
But I like it. Oftast.

 


Kommentarer
Postat av: Tyko Brahe

Hejsan. Eftersom jag tycker att din blogg är underhållande och varierande så kan jag inte låta bli att undra hur trist mitt liv egentligen är.

2009-11-15 @ 17:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0