Dax för väder

Klockan är halv-2 och här är vädret.

Det synnerligen tråkiga höstvädret över centrala Sundsvall slår om runt klockan 17.00 på fredag. Framåt lördag har ett enormt högtryck nått Esplanaden, och där stannar det, förutom då det förflyttar sej tillsammans med en silverfärgad Mercedes som eventuellt åker på utflykt någonstans. Där blir det 30 grader och sol varje dag under vecka 44. Eventuellt kan det komma lite höstregn eller frost, men detta sker på nätterna. Nu vet ni. Slut på spekulationerna. Det var allt från väderleksspänsten.

Nämnde jag att jag är ledig nästa vecka? /Magstar


Kommentarer
Postat av: Frida med F

Det vädret passar mig, går det bra om man kliver på vid Navet? 1 biljett vuxen med barnasinne. Vilken tid åker vi? Pax mig sitta i baksätet.

2009-10-21 @ 14:23:05
Postat av: Anonym

Jag är också ledig. Sweeeet!

2009-10-21 @ 16:18:33
Postat av: Anonym

Jag är också ledig. Sweeeet!

2009-10-21 @ 16:20:26
Postat av: Tony The Tiger

Jag blir svåååårt avundsjuk. Vill också vara ledig. Hoppas du får det skönt. Kram.

2009-10-21 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0