Gårdagen, ett försök till kreativitet. Men icke!

Jag tillbringade gårdagskvällen med att försöka komma på vad jag ska säga på en föreläsning jag lovat hålla. Jag har gjort det förr, men förnyelse gör mej mera skärpt. Det har gått sådär. Resultatet av tankesmedjans arbete blev istället:

2 st tomma flaskor mineralvatten.
Cirka 6 st skrik av ångest.
1 st fin teckning av en gubbe med örhänge, tre tänder och en cig i mungipan.
2 st uppätna nävar med jordnötter (själva nävarna är kvar).
1 st granskning av olästa böcker på nattygsbordet.
1 st halvtomt worddokument med ledordet Pinsamt i mitten. Det är oklart om det syftar på den kommande prestationen eller själva förberedelsen.
1 st inte ens hundradelsfärdigt utkast till manus.

Jävla looser!


Kommentarer
Postat av: Natrix Verbum

Jag tycker din lista ovan är ett alldeles utmärkt exempel på ledordet i mitten av worddokumentet. Se det som ett tecken. Looser => Winner

2009-10-09 @ 11:51:26
Postat av: MAGSTAR

Jag försöker, försöker och försöker... Thanx!

2009-10-09 @ 12:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0