Hallå där! Rata inte tisdagar!

Okej, jag fattar att ni kanske gör andra saker än läser bloggar på helgen. Jag till och med stödjer det beteendet. Men vad är det för fel med att stirra på en dataskärm en helt vanlig tisdag? JAG BARA UNDRAR!?

Mitt "räkneverk" säger att ni hälsar på här ganska ofta under måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar. Men på tisdagar är ni jäkligt trögtjuriga. Faktiskt! Jag skulle nästan kunna dra det till att ni diskriminerar mej under tisdagar. Och då är det ju inte utan att man undrar: Vad är det för fel på tisdagar?

Vad kan rimligen vara viktigare för Er än att hänga här?
VA!!?? Jag bara undrar...


Kommentarer
Postat av: Torsten

Det är inget fel på tisdagar, tvärtom. Vi har helt enkelt annat att göra. Det är House på tisdagar :D

2009-10-27 @ 22:49:26
Postat av: Håkke

Tisdag är ju innebandykväll!

2009-10-28 @ 01:00:59
Postat av: Håkke

Tisdag är ju innebandykväll!

2009-10-28 @ 01:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0