Love

Jag har förlikat mej med tillvaron. Jag är inte ledsen eller bitter längre.
Det är som det är, och jag trivs med det. Men ibland kommer det över mej: Jag vill vara kär.

Av olika orsaker så kommer den känslan ibland. Jag vill bli så där bubblande jävla glad. Vill älska att vara varje sekund med någon utan att bli uttråkad. Att prata, utbyta tankar, ta i honom och inte kunna få nog.

Men inte då.

Det har hänt förr, men kommer det att hända igen? Kärlek lär ju inte rosta...

Det händer iofs att det dyker upp "nya" snygga men ack så tråkiga killar utan nåt jag vill ha. Som vill ha saker av mej jag varken kan, eller vill, erbjuda.

Jag vill helt enkelt vara kär. Ska det vara så jävla svårt?

Kommentarer
Postat av: Erica

Det blir nog bra ska du se. Puss

2009-10-30 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0