Överraskning

Jag överraskade mej själv idag. Jag drack vin till frukost.
Upprinnelsen till denna dekadens är att jag igår, efter avslutad samvaro (med alldeles för lite vin för att vara fredag. Det kändes som en lugn tisdag) öppnade en flaska vitt för att lätta upp tillvaron. Så småningom så föll jag i sömn, i soffan. Jag vaknade och var törstig. Min vana trogen så greppar jag det glas som står närmast och häller, forcerat, i mej innehållet som alltså är vin från nattens meditation. Som den missbrukarkarakatär jag är, så tyckte jag att det var lika bra att dricka upp det som fanns kvar i flaskan också.

Det här blir nog en bra dag. Jättebra! Heja Magstar! Parkbänk nästa!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad knasigt, då kan du ju inte rulla iväg mercan i solskenet som du sa ... vad ska vi då hitta på?

2009-10-24 @ 13:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0