Vänskapligt i all enkelhet

Ibland är det så skönt att leva. Gårdagen var fantastisk i sin enkelhet.
Solen sken, himlen var blå, det var kallt. Jag promenerade, jag flanerade. Jag gick i skogen med en kamrat, och kände på verkligheten, för att sedan säga "hej"och hämtade en vän med bilen i "den lilla staden vid havet".

Jag gillar vänner.

Vi drack bubblande vin, lagade mat, vi åt brysselkål, entrecote och kantareller. Vi drack rött vin, såg på fotboll (det är helt sant. två bögar kollade fotboll. jag tror det inte själv), drack drinkar, pratade, skrattade. Vi gick på krogen, drack fler drinkar, träffade människor, tittade, pratade, skrattade. Gick hem. "Soffade" och somnade (i varsin säng förstås. Vi är vänner, inte lovers).

Så jävla enkelt, så avslappnat, så kul, så.. Eeehh.. Vänskapligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0