Far & son

- Hampus, ska du vara hemma med mej ikväll?
- Nä, jag ska fika med Julia och sedan drar jag till en annan tjej.
- Meh! Vilken då annan tjej?
- Hon heter Amanda.
- Du vill inte umgås med din stackars pappa längre. Jag hatar Amanda.
- Jag blir nog rätt sen.
- Meh!
- ...
- Det är dålig stil.
- ...
- Jag hatar när du fikar med tjejer istället för att vara hemma. Snart är jag död och då ångrar du dej. Hör du det!? Då kan du stå där i skammens ljus och minnas din gamla pappa som sakta tynade bort i ensamhetens landskap. Inget arv blir det heller. INGET ARV!
- ...
- Fast vänta lite nu...
- ...
- Betyder det att jag slipper kolla på "Family guy", "Simpsons" och "Cops", att jag får ha tv´n för mej själv?
- Mmm. Just precis.
- Tjohoo!
Kära son. Jag älskar dina tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anders Bson

Föräldraskapets A och O är kommunikation. hahaha.

2009-09-08 @ 21:31:26
Postat av: Carina Karlsson

Är pedagogiken godkänd av socialstyrelsen?

2009-09-08 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0