Idag: Slug, listig och smart.

Ungefär nyss ca kvart över fem, när jag har svurit och muttrat bittert över alla tråkgrejer jag ägnat min tid åt sedan jag kom hem från jobbet, så ringer en finfin kamrat.

- Magnus, vad ska vi göra ikväll?
- Något kul.
- Vadå?
- Jag har arbetat fram tre alternativ. Du får välja fritt mellan dem.
- Okej, shoot. Give it to me!
- Det ena är att du hjälper mej att dammsuga och byta sängkläder. Det andra är att du hjälper mej med diverse papperarbete som jag borde gjort för en vecka sen. Det tredje är att gå på bio och sedan ta ett glas vin eller en öl nånstans.
- Eh, då tar jag bio och öl.
- Jaja, säger du det så.


Kommentarer
Postat av: Tegretolien

FAAAN VA DU ÄR SMAAAART!!!!!! ;-)))

2009-09-10 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0