Inlägg no. 1615, 29 september 2009

Jag har lite skrivkramp nu igen. Försöker hitta anledningen. I värsta fall beror det på att det inte händer något, men det kan också bero på andra saker. Jag har en del att fundera på. Stort och smått.

I helgen pajade bilen. Jag hade en delplaner där bilen var inblandad som transportmedel, men ibland kommer livet emellan och vänder saker på ända. Hjärnan är därför trött och lite vinmarinerad och, som sagt, fylld med tankar som inte hamnar på bloggen. Att blogga känns svårt. Och lite futtigt.

Men medan jag sitter här och fnular på saker att skriva om kan ni ju läsa det jag skrivit tidigare i dryga två år. Om ni inte har nåt annat för er, menar jag.

Kommentarer
Postat av: Snoken

Men det har jag ju redan gjort, med en helgs huvudvärk som förstapris. Jag tänker inte göra om det. Basta!



Förresten behöver du ingen bil, du kan åka fram på en räkmacka. Puss!

2009-09-29 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0