Inte en eftermiddag som alla andra

Det blev lite stressigt imorse. 04.25 ringde väckarklockan. 04.30 kom taxin. En lättare feldisponering av tiden. Detta leddde till att duschen fick stå oanvänd. Nu funderar jag på att hoppa in i duschen, det klibbar lite varstans. Men tvekar. I desperata försök att ändå vara den fräsching jag är (höhö) så har jag har sprayat mitt hår två gånger i tron om att det inte ser lika fett ut.

Funderar nu på att bara köra en raggardusch med någon av mina parfymer och sen sparka igång eftermiddagen som om inget hänt. Vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: Krämen

Det är ju vattenbrist i världen, så jag tycker du kan hoppa över duschen ett par dagar.

2009-09-14 @ 18:06:05
Postat av: Tess

Fräscht, Mange. Fräscht! NOT! :)

2009-09-15 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0