No fashion!

By the way. Jag var ute på "galej" ganska nyligt. Umgicks med några dryga Stockholmsbögar som jag oförklarligt nog umgås med nästan frivilligt. Nästan.

Älskar att bråka med fashionistan "T". Före krogsvängen skröt han, som vanligt, om sina J. Lindeberg, D&G-outfits och Dahlinskjortor. Det blir så sjukt, ja nästan bisarrt, när jag samtidigt står och häller upp billigt vitt vin i mina nya reaskor från Wedins, t-shirt från H&M och sliten kavaj från Dressman.

Mitt tips till "T" var att han skulle vända alla kläder ut och in så att vi kan se de där märkvärdiga jävla märkesloggorna hela tiden och slippa skrytsnacket.

Jag när inte trender och finlir, jag dödar dem.


Fotnot: Galej = fest, festande, kalas, skoj, vift, nöje; ut galej gå ut och roa sig, gå ut och slå runt, gå ut och svira.


Kommentarer
Postat av: Timo

Ditt AS!! Det är mig du hänger ut på din gamla blogg! JAG VET! Jag ska göra mattrasor av din Dressmankavaj så snart vi ses!! Lita på det!! / "T"



Ps. Bästa du.. Visst kommer du ner till helgen som avtalat. We miss u. Kram.

2009-09-16 @ 09:57:17
Postat av: MAGSTAR / ASET

T! Hur KAN du tro ett det är DEJ jag menar?? (ironi)



Jag ska ner till helgen, men det är inte du/ni som är mitt fokus den här gången. Ska ju på bröllop!

En fika, eller nåt, ska vi väl hinna med. Hörs. Kram.

2009-09-16 @ 10:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0