Partej

Det är lite märkligt. Jag tittar på min besöksstatistik och tänker att det hade varit så jävla roligt, eller kanske bara konstigt, att träffa er alla. En feting till fest där alla hade kommit och garvat ihjäl sej åt varandra, eller kanske inte alls. Jag känner (knappt) någon av er. Inte vad jag vet iaf. Förmodligen är det därför jag fascineras av tanken på att träffas.

Vi hade kunnat ses här, mitt i stenstan. Det hade varit en bra fest. Kanske.
Vi hade ju inte blivit tokmånga, men tillräckligt för att fylla en kväll.

Jag vill verkligen träffa er alla. Tror jag. Och det känns jättekonstigt.

Hmmm...

När jag tänker efter så tror jag vi fortsätter såhär. Enklast så.


Kommentarer
Postat av: Ture

Men äsch då ... jag som redan börjat hoppa av glädje och måla läpparna under tiden som jag läser och så ... nähä ingen fest suckar



Va??? Måla läpparna, jag menar knöt slipsen.



Ok, vi gör så här, du kan väl komma hem till mig då.



Bjussar på en blogg jag med http://kletskiten.wordpress.com/

2009-09-23 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0