Skrik och kladd

Jag tittar på en repris (?) av "köksdokusåpan" "Hells Kitchen" där mästerkocken och företagaren Gordon Ramsay är så elak mot de tävlande att till och med jag sitter och vrider på mej av obehag. Att nån av dem kommer vinna en restaurang i slutändan verkar inte så troligt. Men så lär det vara. Har jag hört.

Själv sitter jag och mumsar på chokladpudding, vilket jag inte gjort sen barnsben, som vispats ihop av familjemedlem nr.2. Jag äter chokladgegga medan Gordon spottar och fräser. Han är jättearg. Skitförbannad. Skriker och svär. Jobbigt. Jag ser ut som om jag ätit en hink med bajs. Men det är chokladpudding. Inser att jag bör kanske torka mej om munnen.
No one likes a poopeater.

Kommentarer
Postat av: Tony The Tiger

ÄCKLIGT! :-))

2009-09-03 @ 20:09:00
Postat av: Soffipropp

Hahaha. Du är allt en tokig jävel! Som alltid.

2009-09-03 @ 22:57:11
Postat av: Lage

Allt blir till slut bajs....

2009-09-03 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0