Snackar vi beroende, eller...?

Jag var på lite trevligt baluns igår. Förmingel, mingel, teater, eftermingel, häng.
Ungefär så kan det hela sammanfattas.

Väl hemma och tillbaka i soffan så återgick det mesta till "det vanliga", dvs mysbyxor, fleecemorgonrock, en kelsjuk hund och ett "trasigt" internet. Meh! Rättning: Trasigt internet tillhör inte "det vanliga".

Jag vet inte hur Er realtion är till nätet, men mitt är numer ganska tajt.
Reaktionen blev därför: PANIK!
Jag måste ha internet! Jag dör utan internet!

- GE MIG INTERNET, FAN VAR ÄR DET, SATANS HELVETES JÄVLA SKIT! VAR ÄR DET FÖR HELVETE, INTERNET, GE MEJ MITT INTERNET, LÄGG AV GUD, SATAN, REINFELDT ELLER VEM DET NU ÄR SOM JÄVLAS!

Två snabba glas vin senare...
I brist på internet ägnade jag mej åt tv´n och fjärrkontrollen. Jag konstaterade bl.a att jag efter 10 månader inte förstått att jag via mitt bredbandstvabbonemang (långt ord det där) kan hyra film med några enkla knapptryck. Visst är det lite konservativ gubbvarning över det? Men bättre sent än aldrig iaf.

Idag när jag vaknade är det söndag och internet är helt igen.
Pris ske lov. Hallelujah!

fotnot: Baluns = fest, hippa, party.


Kommentarer
Postat av: Timo

Tror jag håller med eller bekräftar. Det lutar åt någon sorts beroende. Jag är lika illa däran. ;-)

2009-09-13 @ 18:33:23
Postat av: Stefan_E

Du e en sköning Mange boy...!!

2009-09-14 @ 00:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0