A challenge.

Blev utmanad av en kompis. Förra gången han utmanade mej svarade jag inte.
Jag skäms lite. Så, nu kör vi.


A is for age: 45
B is for booze of choice: Rosa bubbel.
C is for career: Hmm.. "En gör så gott en kan", men karriär.. Det vete faan. 
D is for your dad's name: Carl Johan Martin.
E is for essential items to bring to a party: Pommes Frites-spelet. Tänk dig en pommes frites-kartong i plast med 19 lösa plast-pommes och en pommes fastsatt med en fjäder i botten. Låt festdeltagarna rycka en pommes i taget ur kartongen. Den som råkar ta den fastsatta pommesen orsakar en pommes frites-explosion. Weee!!! Funkar på varje fest.
F is for favourite song at the moment: Nån låt från Erik Hassles nya platta.

G is for favourite game: Ishockey om jag slipper spela själv. Jag är förtvivlat dålig.
H is for home town: Born in Jämtland and raised in Söråker. Nowdays: Sundsvall.
I is for instruments you play: Jag är övertygad om att jag skulle kunna vara en hejare på säckpipa. Men jag klinkar bara lite gitarr och brister ibland ut i sång.
J is for jam or jelly you like: Hjortron.

K is for kids: Jepps. One of the best, en beast. Ett tonårsmonster. Hampus.
L is for living arrangements: Singelliv i en 5-rumsvåning mitt stenstan.
M is for mother's name: Siv. Kort å gott.

N is for name of your crush: Tricky. Very tricky.
O is for overnight hospital stays: 2001 var det väl en natt eller två. Eller tre.
P is for phobias: Råttor, kackerlackor och spindlar.
Q is for quotes you like: Doh!
R is for relationship that lasted the longest: Det var väl typ 5 år eller nåt sånt...
S is for sartorial style [ung; hur går du klädd]: Just nu är kavajeran i vila. Idag sunk-style.
T is for time you wake up: 04.20. Vojvoj.

U is for underwear: O, ja. Hela och rena. Boxer or briefs.
V is for vegetables you love: Broccoli, blomkål m.m.
W is for weekendplans: Troligen besök fr Sthlm. Teater.
X is for x-rays you've had: Den där gången 2001 blev det både skallröntgen och MR.
Y is for yummy food you make: Entrecote med kantareller i grädde och sallad + vin.
Z is for zodiac sign: Stenbock

Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Britney brukar "haka på".
Ä är för älsklingstrend: Den har inte kommit än, men ser fram emot när halvfeta grabbar blir intressanta.
Ö är för en önskan just nu: Fortsatt positiva tankar, känslor, ageranden. Försoningar, umgänge, lugn. Inte svininfluensa.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du och ditt singelliv. Du vill ju inte ha mig! :P

2009-09-08 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0