Ang. kommentarer

Det har ju hänt att jag gnällt lite om bristen på kommentarer.
Mest beror det på att jag är nyfiken på vilka ni är som läser.

Själv så följer jag ett antal bloggar. Tror ni att jag kommenterar?
Nej! Det sker ytterst sällan.

Igår när tittade närmare så såg jag att en av bloggarna jag följer hade
5422 unika besökare på senaste inlägget. Det fanns (2) kommentarer!

Med tanke på att jag har drygt 5000 färre läsare, och genomsnittligt 1-2 kommentarer
per inlägg, så verkar det inte som om jag ska bry mig om antalet kommentarer.
Men jag undrar fortfarande vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men du vet ju redan vilka vi är. Jag, Torsten, Sixten, Pippi och så några till. Jag skulle vilja att det fanns en kryssruta där man kan se ifall du läst kommentarerna och ett poängsystem som säger vad du tyckte om kommentaren. Så man vet om det är någon mening att skriva kommentarer. Typ.



2010-04-07 @ 14:40:48
Postat av: MAGSTAR

Jag läser ALLA kommentarer. Innehåller de frågor så svarar jag alltid, men är det konstateranden, "medhållanden" osv så svarar jag bara ibland. Ska försöka bättra mig. Tack!

2010-04-07 @ 17:04:42
Postat av: Mia

Jag tycker ju alltid om dig hursomhelst. Med eller utan mag-/kryssrutor.



När jag blir stor ska jag också ha en blogg.



Jag ska erkänna en sak. Jag läser inte alla kommentarer.

2010-04-07 @ 17:44:14
Postat av: TokigTossa

Läs och lär.....



Trevligt att kika in hos dej, gillar Frank mest... verkar extra cool tycker jag!



Ha det gott/Tossan

2010-04-07 @ 19:50:04
URL: http://tokigtossa.blogg.se/
Postat av: MAGSTAR

Tack, och tack igen, till er bägge.

Frank ÄR cool. He´sone of a kind. :)

2010-04-07 @ 20:43:19
Postat av: Håkan

Läser nästan varje dag,kul att läsa vad du skriver och det är själv-valt,i garaget på f.middagen får jag endast in P4 så där är det ej självvalt men likafullt bra.Men bloggen bättre.Ha en bra horisontell kväll!

/Håkan i Husum

2010-04-09 @ 18:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0