Det är mycket nu.

Det är mycket nu. Allt från cykel- och datorköp till operation av min hund, ev flytt, sonens studier, jobb, sommarstugetankar som konkretiseras, och allt som hör det till. Banken är kontaktad och nu måste jag bara komma till skott, veta att jag gör rätt. Är inte helt van vid att göra det alla gånger. Allt kan förändras. Eller inget. Vill, vill inte...



Med drömmande blick mot vattnet från verandan på det som kanske blir min stuga.
Egen strand, egen tomt, egen skog, nära vattnet, inga grannar.
Den som lever får se. Just nu vet jag inget alls. Tankarna krockar. Men snart så...


Kommentarer
Postat av: Mia

Ånej, jag kan inte se bilden :-(

2010-04-20 @ 16:30:06
Postat av: Henrik

Följ dina drömmar!

2010-04-20 @ 20:26:31
Postat av: Timo

Köp Köp Köp!!!

Till sommaren vill jag bo där när semesterbesöket i norrland blir verklighet.

2010-04-20 @ 23:37:38
Postat av: Mia

Sådärja, nu syns bilden. Håller tummarna för dig och att dina affärer går i lås. Skaru ha höns å?

2010-04-22 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0