I will soon be back!

Äntligen fredag! En lite uttjatad ordkombination, men den stämmer. Tro mig!

Massor med jobb, funderingar, en opererad hund, massor med utgifter, cykelköp och nu fredag med städning, ärenden, shopping, träning, bankbesök och allt det där som måste göras.

Jag orkar varken vara spirituell, rolig, arg, ledsen eller eftertänksam. Jag bara är...

Men snart, jag säger snart, så ska jag påbörja återhämtningen. Jag ska tupplura. Jag ska sippa vin. Jag ska umgås (om jag inte känner för raka motsatsen). Om det inte vore helt förmätet, på gränsen till äckligt, skulle jag ta till ännu en ordkombination. Jag skulle säga "fredagsmys", men eftersom jag inte vill säga sådant som får mig att kvälja, så låter jag bli.

Hörninini... Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack, och detsamma. Såg dig på stan i natt men vågade inte säga hej. Nästa gång kanske. :)

2010-04-24 @ 11:05:42
Postat av: MAGSTAR

Säg "hej" nästa gång. Jag är relativt ofarlig.

2010-04-24 @ 11:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0