Flathand

Ok, ni behöver inte ringa BRIS. Jag är vuxen nu. Jag funkar t o m ganska ok. Men jag tänkte berätta om en lek min farfar lekte med mig när jag var barn. Jag skrattade så jag kissade på mig. Varje gång.

Ni måste förstå att jag tvingade min farfar att leka den här leken med mig.
Ofta, för farfar och farmor bodde hemma hos oss en period.

Jag satt i farfars knä. Han tog tag i mina handleder. Därefter strök han min kind med mina handflator.

- Lilla gubben, sa han och nynnade på nån melodi och klappade ömt.

Jag skrattade redan nervöst eftersom jag visste vad som skulle komma. Farfar strök ömt vidare. Ibland i flera minuter.

Plötsligt daskade hon till min kind med min egen handflata. Inte hårt alls, men ändå så att man hoppade till lite.

Got me everytime.

Jag skrattade så jag kissade på mig. Jag kiknade av skratt och bad honom fortsätta.

- Igen, igen, en gång till farfar!, skrek jag och skrattade.

Smaka på den, alla hobbypsykologer.

(Och nej, jag har inte tagit med mig vanan upp i vuxen ålder.)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Ja jävlar, den gjorde han med mig med!

2010-08-25 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0