Mitt i veckan

Bloggen tenderar till att bli som en dagbok numer. Semestern har delvis löst upp de funderande delarna av min hjärna. Jag hoppas på läkning inom kort.

Gårdagen bjöd iaf på en reparerad tvättmaskin, vilket känns bra.
På eftermiddagen fick jag besök som stannade länge. Det blev mycket soffliggande, filmtittande och fika. Först tidigt imorse blev det någon form av sömn.

Vaknade till regn... Varken jag eller Frank the dog gillar regn, men nöden har ingen lag. En halvtimmes promenad var faktiskt skönare än jag trodde.

Idag väntar Petters (systerson) födelsedag med det firande som ingår, och efter det kommer bästa vännerna på besök från landets sydligare breddgrader.

Roligt för mig, men mindre roligt att läsa. Kan jag tro. Höösch!

Kommentarer
Postat av: Thomas T.

Du får fan skärpa till dig snart! Tack för senast. När kommer du till Sthlm igen? Kram.

2010-08-04 @ 15:17:11
Postat av: MAGSTAR

Thomas: Jo, jag får väl skärpa mig snart, eller lägga ner. Jag kommer ner om drygt en vecka hade jag tänkt. Det kanske blir hos dig som jag våldgästar. Du har ju så skön säng... Som vanligt så lägger jag in en reservation eftersom jag alltid, numer, bara gör sådant jag känner för. Men om 2 veckor kommer jag garanterat. Slå en pling vettja!

2010-08-04 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0