Tidig morgon

Vaknade som jag brukar vid 04.15 då väckarklockan ringde.
Duschade, klädde på mig och tog sedan bilen till jobbet. Dvs de vanliga rutinerna.
Trots 10 veckors frånvaro från "radiopratande" så är allt ungefär som vanligt.

Konstaterar, lite förvånat, när jag loggar in på Facebook att ingen av deh 652 "vännerna" är inloggade. Jag är typ ensam. Det har aldrig hänt förr.

Förvånas av att jag är spänd och lite nervös. Har gjort 1000-tals sändningar, men ändå så pirrar det i magen. Jag ser det som ett tecken på att jag fortfarande bryr mig, fortfarande tar mitt jobb på allvar.

Idag är det höstpremiär på P4-morgon. Jag har två nya kollegor. Spännande!
Det är höst i luften.

Kommentarer
Postat av: Therése

Välkommen tillbaka! Det var ett trevligt återhörande imorse.

2010-08-30 @ 15:30:34
Postat av: Mikey

Det lät som vanligt bra. Trodde aldrig jag skulle bli P4-lyssnare, men blev det tack vare P4-morgon. Du är bra. Nu har jag hittat din blogg också. Tufft mannen!

2010-08-30 @ 19:45:56
Postat av: MAGSTAR

Tack, vad snälla ni är! :)

2010-08-30 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0