Då var det dax igen!

Tro´t eller ej. Men i helgen så packade datorjävlen ihop. IGEN!
Å ena sidan ganska skönt eftersom att en hel del tid helt plötsligt finns tillgänglig för att göra allt det där som jag tänkt göra ganska länge. Å andra sidan så är det ju ett litet helvete då man (läs: jag) byggt upp en stor del av tillvaron med hjälp av internet. Det är där jag (i vanliga fall) kollar vilka tv-program jag måste se. Det är där jag läser mina mail, chattar, jobbar, läser tidningar och nyheter, bloggar, snuskar osv...

Det jag inte gör med hjälp av min dator är städar och tränar. Därför blir det, som av en händelse, precis det jag ska göra så snart min arbetsdag är slut, vilket inträffar om sisådär 7 minuter. Höösch!


Ps. Jag borde kanske ha berättat om helgens festligheter, om mingel och kändisar, favoritlåtar, överraskningar och allt annat som hände i Örnsköldsvik, men har vi inte fått mer om det än vi vill? Bara undrar...   Ds.




Kommentarer
Postat av: Sixten

Ja tack, vi vill gärna höra mer från mellojello.



Hur kan man överleva utan dator?

2010-02-08 @ 14:41:16
Postat av: Bålsson

Berätta nu om vad du tyckte om artisterna och låtarna!!

2010-02-08 @ 19:41:59
Postat av: Thomas T.

Jag håller med föregående. Några rader om festivalen vore på sin plats.

2010-02-08 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0