Filter

Vaknade. Segade. Duschade. Promenerade. Drack kaffe.
Det är min lördag so far. Mår förträffligt. Sova är bra.

Som grädde på moset (alt. lök på laxen el. pricken över i) läst min favorittidning.

Jag har nämligen läst alla texter i senaste "Filter".
Det har nog aldrig hänt att jag har läst en tidning från pärm till pärm innan.
Vad kan jag säga?
Allt som står i den är intressant.
Tror den här prenumerationen är min bästa hittills.

Jag känner att jag älskar att vara en Filterläsare.
Filter = Fantastisk. Just nu iaf..

Ps. Jag har varit på bokrean också = Ännu mera bra läsning!


Kommentarer
Postat av: Broderick

Hej Magstar! jag kan inte annat än hålla med dig. Filter är intressant läsning. hoppas den håller stilen.

2010-02-27 @ 15:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0