Fredagssjungning med Melissa


Jag sjunger duett med Melissa, det är ju fredag... Fint!



.. på varsinn sida av vägen, som en främling för varann.
Jag vet precis vad du känner, fast du aldrig sagt ett ord.
Du har viljan att bli större. Här är du redan stor...

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig.
Jag kan inte skilja på om jag vill va´ med dig.
Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig.
Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig.
Du om nån borde förstå, att man inte gör såhär mot mig.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vackert, men lite nasalt kan jag tycka. Jag sjunger med ändå :) Trevlig helg.

2010-02-19 @ 15:52:52
Postat av: Timo

Det är förstås mig du tänker på!! ;)

Love Mangan.

2010-02-19 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0