Middagstips: Grillkorv

Nyss hemkommen från jobbet och sedan träning så sitter jag och dumsurfar. Igen.
Jag imponeras över den kreativitet som ibland möter mig. Ibland blir jag så stolt över hur avancerad den mänskliga hjärnan är konstruerad. Kreativitet och hjärna. Det är så vackert... Eller också inte.



Jag undrar hur rolig på en skala personen kände sig när han/hon (troligen han) kom på detta fantastiska och smakfulla grilltillbehör. Tacky är bara förnamnet. Jag skulle tippa att det är samma mongo som kom på vinställ för bag in box.

Hur belönar man en sådan brilljant hjärna egentligen. Lobotomi? Nackskott?

Fast när jag tänker efter hade det varit rätt kul om IKEA grillade sin femkronorskorv så. Då hade det varit IKEA-dag varje dag. T o m idag.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men... Jag skulle vilja ha en.... Måste jag skämmas då?

2010-02-20 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0