Döda mig!

Jag fryser idag.

Jag ville bara meddela det. Det har varit superkallt, men nu är det typ Noll och jag fryser. Nu, men inte då. Jag vill protestera!

Alltså: Det är kallt.

Som fan.

Förra veckan fastnade jag ute på landsbygden.

Det var 27 grader kallt. Då.

Jag kan inte med ord beskriva hur jävligt det är att jobba och samtidigt frysa. Utan anledning.

Finns.
Inga.
Ord.

Jag bär runt på ett trasigt knä och massa jobb. När jag tänker på det så infinner sig tröttma ganska omedelbart.

Jag vet att det är 30 grader varmt i Thailand, och just nu, JUST JÄVLA NU, byter jag gärna ett par kalla händer mot armsvettsvett, sömn och massa plusgrader.

Basånivet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0