Får jag lov?

När jag vaknade i morse hade jag en fras på hjärnan:

Mannen som kunde dansa med hönor.

Det var allt.

Minnet hade inte lämnat nån som helst förklaring, bara en fras ekande i hjärnan: "Mannen som kunde dansa med hönor".

Jag är både nyfiken, förbannad och förundrad.

Man undrar ju onekligen varför.

Sen funderar jag på hur filmen hade sett ut. Snackar vi pardans, alltså? Eller är det en kille som tar ut hönor på nattklubb? Eller är det nåt annat, nåt djupare som jag inte förstår?

Jag tror att jag behöver den där semestern ganska snart. Snart.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hmmmm den var svår....Var det en scanning av din hjärna som föll ut i en fras?

Eller är det så att du skall ut med ditt manus som du inte riktigt känner till ännu..Hmmmm som sagt klurigt sånt där..

Vi får träffas o diskutera o tyda....klurigt.. ;))

2010-01-25 @ 16:16:06
Postat av: Soffipropp

Vi andra inväntar fortsättningen, manus och nästa års Guldbaggegala. Lycka till!

2010-01-25 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0