Glömde...

Tror känslan över att semestern börjar gjort att jag tappat minnet.
Har glömt kamraten "Blogg" helt och hållet idag.

Det kan ju iofs också bero på att jag jobbat, lämnat in bilen på recond, tittat på en ny bil, haft 10 personer på middag och fixat sillröra, skagenröra, sill, två sorters lax, färskpotatis, rensat jordgubbar, diskat, städat osv... Dessutom grumlas hjärnan en del när det spelats dansbandsmusik hela kvällen i något av tälten på Gatufesten, som sedan följdes av alllsång till något coverband som rev av den ena låten efter den andra. När "Hallelujah" kom skrek publiken så att rutorna skallrade. Imorgon börjar festen lite mer på allvar.

Imorgon sägs det också bli mera sol. Har för avsikt att inte sova bort hela dagen. Jag ska, ta mig fan, bränna mig röd för att liksom påminna mig om att det är semester. 6 veckor ledigt! Det blir hemma, Stockholm, Gotland och någon annan liten tripp någonstans.

Well, babes. Nu har jag skrivit bort det dåliga bloggsamvetet. Nu blir det en rejäl grogg ett glas mineralvatten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0