Den som gapar efter mycket...

Igår vid lunch stod jag vid kaffeautomaten på jobbet tillsammans med min kamrat Ulf. Sådär som gamla människor gör så pratade vi lite sjukdomar. Ulf var hängig, lite förkyld, och inte i toppform. Det var då som jag öppnade käften och sa: Peppar, peppar.. Jag har inte varit sjuk på hela våren, inte en enda förkylning.

Jag skulle inte ha sagt något.
På eftermiddagen, ca 5 timmar senare, så vaknade jag efter min tupplur och kände en irritation i halsen. Ytterligare 5 timmar senare så har jag rejält ont i halsen och feber.

Idag är jag hemma från jobbet och kurerar mig. Imorgon ska jag vara på jobbet. Oavsett status. Det är den sista sändningen för säsongen, sista showen med Sara och final med P4-Kommissionen.

Jag kanske gapar för mycket än en gång. Ibland ska man bara hålla käften.

Kommentarer
Postat av: Johan

Krya på dig! Hoppas din midsommar blir riktigt kul.

2010-06-24 @ 22:16:49
Postat av: PJ

Mange! Önskar dig den bästa av Midsomrar!

2010-06-25 @ 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0