Happymonday!


Kommentarer
Postat av: Maria

Söööt! Är det din hund?

2010-06-14 @ 22:39:46
Postat av: MAGSTAR

Nej, det är inte min hund, men jag har en likadan. Hittade bilden på Lotta Agatons blogg. Tyckte den var rolig och fin.

2010-06-14 @ 22:42:49
Postat av: Ellie

Ja och snart är det Happy Summer och då kommer det finbesök från grannbyn.Vi har redan fixat boende nästgårds haha! Vi hade följande resonemang på Fejjan för nån dag sen.... ;)



Ellie: Ja Mary för oss räcker det ju med en säng, vi kan ju alltid skeda men du får vara storsked... ja i fall herr Leijon inte dyker upp vill säga !

Mary: Jag är storsked, Leijon mellansked och du Ellie du få vara lillskeden.. men sweet!! haha



Så håll dig från dansbandstältet.... ;)

2010-06-14 @ 23:27:14
URL: http://elliesworld.blogg.se/
Postat av: MAGSTAR

Den konversationen missade jag uppenbarligen.

Återigen: Jag skedar inte. Jag slevar... ;)

Dansbandstältet kan du lita på att jag undviker, oavsett vilka som är där...

2010-06-15 @ 16:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0