Jag mår som en prins!

Har fått några kommentarer, via FB och muntligt, ang. mitt tillstånd.
Tydligen signalerar jag något mörkt ibland i mina inlägg.
OM det är så att det på något vis låter som om inte mår bra, så är det fel. Jag mår utmärkt, men det hindrar inte att jag har funderingar, tankar, känslor osv.

Bara tanken på att det är midsommarafton på fredag, att jag gör min sista morgonsändning på ca 10 veckor, att jag inte behöver kliva upp jättetidigt, att semestern är på väg, att jag har vänner osv gör att jag t o m närmar mig "mår som en kung-stadiet".

Ville bara klargöra detta! I feel fine (som Beatles sjöng en gång).

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra att du mår bra :-)

Jag tycker du ska klippa till på den lilla söta stugan, livet är här och nu!



Önskar dig en karatetrevlig midsommar. Puss!



PS! Plocka sju sorters blommmor och lägg under kudden, man vet aldrig, och det värsta som kan hända är att man får bladlöss i håret.

2010-06-24 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0