Do-re-mi-fa-so-la-ti-doooo!

Jag har länge gått och burit på en misstanke om att jag är proffs på sång.
Och eventuellt också proffs på scennärvaro.

Varje gång jag har sett någon på typ Idol, Talang eller vaddetnuheter såhar jag tänkt: Det där är min grej. Det där kan jag också göra. Sjunga lite, sprätta lite med benen, klinka på en gitarr.

Nyligen har jag börjat repa med ett band...
Låt mig säga så här: Jag kanske inte direkt hade vunnit nån tävling med mina tongångar. Jag kanske inte ens hade blivit insläppt på audition. Och hade jag blivit insläppt hade jag väl säkert varit tönten som gjorde bort sig så mycket att klippet las ut på youtube och blev en succé.

Men kul är det att repa.
Och jag kan klinka på en gitarr.
Det är i alla fall sant.


Kommentarer
Postat av: MP

Du sjunger BRA!

2010-03-02 @ 16:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0