Husdjurstrendfundering

Jag kom just att tänka på ett "husdjur" som var sjukt trendigt när jag var yngre:
Vandrande pinnar.
Jag hade en kompis som hade en sådan rackare boende i glasburk i deras kök.

Minns att mamsen och papsen inte var särskilt sugna på att ha kvistved som sällskapsdjur, så det blev till att stirra sig mätt hemma hos kompisen. Det gick rätt fort faktiskt, men jag minns också att det var nästan lika poppis med de där små liven som det var att bära på en liten hund för nåt år sedan.

En liten hund bär jag på fortfarande, men när blev vandrande pinnar ute egentligen?

Kommentarer
Postat av: Therese

Men har dom någonsin varit inne?

2010-03-08 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0