Minisemester

Nu packar jag väskan och tar en minisemester.
En, ur mitt perspektiv, välförtjänt sådan.

Som mångårig "sommargotlänning" så har jag länge velat se ön då det inte är späckat med turister, då det inte är sommar. Jag har gjort det förr, men det är längesedan. Nu är det dax igen! Två dagar på Gotland följt av samma antal dagar i Hufvudstaden ska få den gamle radiogamängen på bättre humör. Inte så att humöret varit dåligt, men bättre kan det alltid bli.

Nu väntar veckans sista(?) träningspass. Efter det langas hunden ut på arrendeavtal, bilen tankas och trippen påbörjas. Detta kan eventuellt innebära ett stympat bloggande de närmsta dagarna, men jag inbillar mig att både ni, och jag, överlever detta.


Väl mött, wherever we meet!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men ha det så himla kul, och kör försiktigt!

Vad härligt det låter, hoppas du får fint väder på resan.



Jag är ledig i veckan, jag vill följa med ;)

2010-03-24 @ 13:01:29
Postat av: Niklas

Några Gotlandsbilder kanske kan redovisas? Jag hoppas. :)

2010-03-24 @ 14:10:18
Postat av: Tossan

Härligt med härliga bloggar.... du har en av dom!

Ha en härlig tripp...

Mvh/Tossan

2010-03-24 @ 14:58:44
URL: http://tokigtossa.blogg.se/
Postat av: Timo

Ring! Annars gör jag det... ;)

2010-03-24 @ 18:25:45
Postat av: Anonym

Tack, tack! Ev kommer det bilder.

Timo: Hot funkar inte på mig. ;)

2010-03-24 @ 22:23:44
Postat av: David

Jag saknar dig på morgonen :)

Det är inte sig likt! och dom tog den sämsta vikarien???

Får väll lyssna på P3 tills du är tillbaka.

2010-03-25 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0