8 år!!

Lilljällets Frank Elliot Moltas Leijon fyller 8 år idag.
(Han kanske inte ser glad ut, men han är det).
Ikväll: Presenter till Frank. Vin till husse. Hurra!



Tiden går...
Jag minns när han var liten som en hamster, när vi hämtade honom (då han vuxit till ett marsvins storlek), första måltiden på E14-baren bestående av strips (utan salt), alla små utflykter, första utställningen, den 2:a och sista utställningen, kamperna med boxern Boris, allt jävla hår jag dammsugit under åren osv. Ja, jävlar vad tiden tiden runnit iväg. Det märkliga är att han nu, när han väl borde börja bli en tillbakalutad herre, är mer crazy än nånsin. Han har aldrig terroriserat mig som nu. Han är snäll, lyhörd, lydig, löjligt kelsjuk och ohyggligt söt. Jag vet det låter småtöntigt, men han är the best dog ever (trots ohyggliga veterinärkostnader å det senaste). Grattis Frallan, även om jag inte tror du läser min blogg. /Husse

Kommentarer
Postat av: T&J

Hälsa den lille byrackan från oss.

Puss på dig mr M. ;)

2010-05-07 @ 20:04:43
Postat av: Daniel S.

Jag såg er på stan. Ni är ett udda par som verkar gilla glass, bägge två. ;-)

2010-05-08 @ 11:46:58
Postat av: MAGSTAR

T&J: "Den lille byrackan" hälsar tillbaka, men visar missnöje med att bli omtalad såsom "byracka".

Daniel: Glassgillandet ligger i högre grad hos Frallan än hos mig. Men ja, vi delar.

2010-05-08 @ 12:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0