Ebba

Troligen är det med anledning av att jag inte är rojalist, men nu mår jag nästan dåligt av allt som man ser i tidningar och tv. Som av en fakirhändelse så råkade jag se ett avsnitt av Svt´s "Det kungliga bröllopet" härom kvällen.

Nu undrar jag: Är det bara jag som inte fattat grejen med Ebba Von Sydow?

Jag blir lika matt och trött när hon pratar kungahus som när hon tidigare hängav sig åt Diorväskor, Stella McCartneyoutfits och all annan blingbling och skit som är hela hennes identitet. Hon hade inte ens existerat utan sin självutnända titel som stilexpert. Vad gör henne så speciell, och varför verkar alla digga henne?

Ni som gör det, diggar henne: Vad är det ni ser som inte jag ser?

Det är inte så att jag hatar henne. Jag är absolut inte avundsjuk på hennes "framgång". Jag bara odiggar henne rätt mycket. Hon verkar inte ha någon själ.

Kommentarer
Postat av: Kungen af Hornstull

Hon är säkert ingen dum blondin, men intrycket hon ger är ju alltid ganska opersonligt och känslokallt. Så det kanske stämmer att det är själen som saknas.

2010-05-27 @ 18:53:38
Postat av: Eric

Hon är säkert en supervass affärskvinna som inte blottar sina svagheter. Yta är allt här i Sthlm.

2010-05-27 @ 20:25:47
Postat av: Marie Ericsson

Jag har inte heller fattat grejen, men man kan inte förstå allt.

2010-05-28 @ 17:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0