Lobotomibakfylla

Gårdagens festande tar ut sin rätt. Tappade omdömet och drack alkohol som om jag aldrig druckit i hela mitt liv. Nonstop-drinking från kl. 16.00 till 01.00. Förfest med 20 st högljudda Kir-pimplande individer. Middag, högljudd allsång och massor med vin. Tokdans med tillhörande svalkande vin. Ja, jag säger då det. Moget? Nope!

Efter det taxi till nästa fest. Bål, vin, hångel, vin, dans, hångel, skratt, prat, vin. Smart? Nope!

Strax efter midnatt insåg jag att om man krockar med väggar och dörrposter vid förflyttning till fots, missar stolar vid försök till vila, har träningsvärk i höger arm efter bål- och vinsvingande så bör man dra sig tillbaka. Klokt? Jepps!

Somnade mer eller mindre ovaggad i den sköna hotellsängen.

Idag känner jag mig nöjd med mig själv (Obs! Ironi).
Jag tror att jag lyckats få till en perfekt lobotomibakfylla. Känner mig helt hjärnförlamad. Jag förstår inte vad någon säger till mig. Jag kan se deras läppar röra sig, men det händer liksom inget. Jag skulle behöva nån sorts tolk som kan förklara allting för mig idag. ALLT.

Det har varit, och är, en sån dag/kväll idag.
Lika bra att gå till sängs.

Kommentarer
Postat av: Christer

"Det ska va gött å leva..." Krya på dig!

2010-05-03 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0