Zzzzz... Hilfe!

För 1,5 år sedan, då 2008 blev 2009, så började jag sända morgonradio.
Det är kul, trots de oerhört tidiga morgnarna.
Under den här tiden har jag bara(?) försovit mig 3 gånger.

Nu till kärnan. 2 av dessa 3 gånger har inträffat den här veckan!
Detta oroar mig eftersom jag nu bara väntar på den "ultimata försovningen",
dvs den som gör att jag missar programstarten kl 06.00, vilket än så länge inte inte inträffat.


Vad göra?
Låta bli att sova och sitta vaken hela natten i väntan på morgonen?
Införskaffa ytterligare en, två eller tre, väckarklockor?
Använda mig av de hushållsnära tjänsterna och hyra någon som väcker mig?
Byta jobb?
Låta det hända så att det är avklarat och kan börja om från "noll"?


Kommentarer
Postat av: Mia

Gå och lägga sig i tid, är det en dum idé :-P

2010-05-06 @ 14:07:40
Postat av: MAGSTAR

Vafalls!?

2010-05-06 @ 19:45:58
Postat av: Mia

jag fattar ... skitdumt tänkt av mig ... jag ångrar mig så jag kräks ... hehehe

2010-05-06 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0