Hur blev det såhär?

Efter en smått hysterisk färd till Stockholm, t o r över dagen, så blev det (hipp som happ) en kräftskiva. Väl hemkommen efter det så hamnade jag i det som kan beskrivas som "en heterokilles dröm". Det var helt ok, t o m skittrevligt, att vara bög i situationen som uppstod, men samtidigt lite lätt frustrerande.

I mitt hem, i mitt vardagsrum, i min soffa landade fem (5) brudar!

Jag vill inte alls klaga, men ur ett bögperspektiv så skulle ju en liknande situation med bara grabbar vara en önskedröm, men icke. Som vanligt så är det tjejer som gör mig den äran. Vänder man på kuttingen så finns det säkert ett helt gäng pojkar/killar/herrar som velat byta med mig, som inte ser situationen ur ett gayperspektiv.

Ja ja... Efter fyra flaskor bubbel lämnade vi hemmets vrå och bevistade vi fyra olika etablissemang innan det blev hemgång. Home sweet home.

Linda, Maria, Madde, Eva & Therese. Tack för en trevlig kväll!
Jag klagar inte, jag bara konstaterar.

Kommentarer
Postat av: Signatur

Jag tycker det låter som om du har haft det trevligt. Vissa personer sitter helt ensamma, efter som en del andra personer aldrig hälsar på... /Sign. Bitter på en Sundsvallsbo som heter Magnus

2010-10-25 @ 15:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0