Jag har överlevt!

Det är med stor glädje jag kan meddela att jag överlevt min lilla "turné" med föreläsningar, anföranden, vanliga jobbet och lite annat "horeri". Kul, men ack så jobbigt. Jag har fan misströstat. Jag har sugit ur all min energi för att orka och fick t o m en släng feber. Bara sisådär. Men nu är det avklarat och det känns helt underbart. Som en bekräftelse på detta så är det en underbar höstdag med mycket sol. Nu tar jag en promenad, sedan ska jag käka lunch med vänner och framåt kvällen står dammsugaren redo för samarbete.

Idag är första dagen i resten av mitt liv!
(Jag vet ni hört det förr, men det känns precis så)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jamen välkommen tillbaka och typ grattis på födelsedagen då ;-)

2010-10-20 @ 12:22:55
Postat av: MAGSTAR

Tack! Jag känner mig förlöst!

2010-10-20 @ 13:05:32
Postat av: Therese

Härligt att höra! Men jag blir ju nyfiken på vad det är du har gjort, mera exakt. Vad föreläser du om och för vem?

2010-10-21 @ 12:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0