Error

Jo, just det. Jag var på restaurang och käkade igår. Det var sådär som det ofta är när man går ut, det var ganska trevligt på alla sätt och vis. Nästan alla sätt och vis. Det som gav lite smolk i glädjebägaren var att min nyinköpta skjorta visade sig vara, mer eller mindre, identisk med bordsduken! Hur kul är det att sitta och se ut som en förlängnining av bordet? Jag kände mig ytterst obekväm när servitrisen tittade på mig. Jag vet inte vad hon tänkte men det var nog inget bra. Mitt sällskap (mina numer fd vänner) gapskrattade. Sedan plockades mobilerna, med kamera i, fram och jag tvingades ofrivilligt posera.

När jag gick på toaletten tittade bartendrarna (böjer man det så?) på mig och jag tyckte mig kunna skönja ett försmädligt, hånfullt, leende. Jag vek ned min blick och kände mig som en idiot.

Blev bilderna bra, undrar ni? Ja, som bilder blir mest.
Lägg ut dem så vi får se!! I helvete heller att jag gör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0