Jag vaknade imorse...

... och så var den dagen förstörd. Typ.

Bestämde mig för att avbryta semestern. Massor med jobb väntade.
Vaknade, det var grått ute. Riktigt grått. Regnet började.
Jag tänkte två tankar.
1. Naturen berättar för mig att sommaren är slut. Höst! Dax att jobba!
2. Naturen säger åt mig: Gå inte ut! Stanna hemma! Lägg dig! Läs!

Bestämde mig för alternativ 1. Jobba.
Hann inte mer än innaför dörren på SR-huset innan det började.
Det ena problemet avlöste det andra. Möte på möte på möte.

Hur tänkte jag när jag, mitt i all "starta igång hösten", bestämde mig för att ta en sväng till Gotland? Jag vet inte. Det lär straffa sig. Men bestämt är bestämt. Har som grädde på moset hostat sönder någon beståndsdel i anslutning till ett revben och kan inte djupandas, inte ligga på vänstersida, har ont då jag hostar. Dessutom är jag fet som en gris. Fan, också. Imorgon är det tisdag. Life´s a bitch and then u die!

Kommentarer
Postat av: Sixten

I morgon (eller idag rättare sagt) ... fet-tisdag?

2011-08-16 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0