Trasig!

Jag är lite smått irriterad idag. Vill hellre svära än blogga.
Satanshelvetesjävlaskitsatan!

Varför jag är irriterad och svär? Min dator har pajat.
Den är inte anfrätt av virus.
Det är inte hårddisken som havererat.
Det är inte något som brunnit.
Det är nätkontakten som pajat!!!

Fattar ni? En liten jävla kontakt där man ska stoppa in sladden för att få ström i eländet.
Den har pajat och går inte att byta. "Den sitter direkt på moderkortet serru"...

En dyr jävla dator med drygt ett år på nacken, som två veckor efter garantitidens utgång packar ihop verksamheten. Jag tror jag snart gör samma sak. Jag packar ihop och havererar.

Hur går då detta bloggande till, utan dator alltså?
Jo, jag har ju en jobbdator också, men den är inte min! Min är trasig!
Får det vara på det här viset? Vavava!!!???

Grrrrrr......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0