Med anledning av...

Alltså. Jag är inte så hemlig. Jag kan bara tala för mig själv, men jag har aldrig försökt dölja min politiska åskådning, men jag tokskyltar inte heller. Grejen med mitt "politiska smygande" är att jag aldrig kunnat liera mig med ett parti. Jag är politiskt illojal. Men är det så att jag måste "förklara mig" (vilket jag inte alls måste eftersom det är min blogg) så kan jag ändå ge er så pass mycket att den här bloggen kan läsas som en hyllning till manchesterbyxan  och palestinasjalen. Och jag står till och med för att jag föredrar en orakad kille, drickandes en len Rioja, framför en fjunläppad muffare drickandes en surkonservativ hallonsoda. But who cares?

Kommentarer
Postat av: Stefan "Steken" Eriksson

Kommunistjävel!!!! ;)

2011-12-09 @ 12:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0